3 comments on “11 DE SETEMBRE DE 2014, LA V DE VARESE; VERDI, VIVALDI, VOGEL I VULPIUS

  1. T’entenc, Ximo. Jo sóc dels poquíssims que preferia l’IFL d’abans. Endavant, molts ànims i molta sort en el nou projecte. Ja ens anirem trobant (aVui de groc i al tram 6 davant de l’Illa…)

    • Eps… i com ho saps que ets dels poquíssims que ho preferien? Ja s´ha fet La Consulta i jo no m´he assabentat?!?!? Casoenronda!

      Bona diada a tots!

    • No ets el primer que m’ho diu això, però també cal que et preguntis quin IFL m’agrada més en a mi i si em convé o no el canvi que ha i he fet.
      Òbviament el blog ha anat evolucionant cap allà on han volgut la majoria dels seus visitants i això m’ha condicionat a parlar de segons quines coses i temes que potser en a mi m’interessen molt però als visitants no tant, temes que els confrontava en excés. Algunes experiències viscudes em van fer patir massa i si ja costa mantenir el terrenet en clama quan parlem d’òpera, imaginat parlant del present i el futur de Catalunya, de democràcia, del dret a viat que té qualsevol poble, de tolerància o de repressió.
      En aquests moments que la meva subsistència vull que passi l’activitat que faig i vull continuar fent en el blog, no vull que el meu pensament polític sigui un ipediment, de fet és quelcom que no hauria d’importar gaire a qui ve a buscar informació musical, però com que malauradament això no és així he acabat publicant aquest apunt tan descafeïnat aquí en lloc de fer-ho a IFL, que és on estava destinat.
      Just ahir per la tarda acabava de tenir una reunió al voltant del blog i el meu salt (al buit) a la professionalització de l’activitat blogaire que em va fer repensar la idoneïtat d’aquest apunt, que no pretenia res més que proposar en aquests cinc fragments musicals associats a la “V”, el que més s’ajustés al sentiment individual de cadascú de vosaltres. Consultat amb el meu “advocat” que en aquestes coses és molt primmirat, ho vaig tenir clar.

      Jo tram 63, Gran Via, entre Girona i Bruc, franja 4 (vermell exaltat).

Deixa un comentari

